היועמ"שית לנתניהו: מותר לך לקרוא להרגעת הרוחות

    איתי גדסי 3 Comment on היועמ"שית לנתניהו: מותר לך לקרוא להרגעת הרוחות

    המשנה ליועמ"שית כתב לראש הממשלה כי מותר לו לקרוא להרגעת הרוחות, חרף ניגוד העניינים בנושא הרפורה המשפטית. נתניהו: "אינני נדרש לאישור על כך מאיש"

    צילום: עמוס בן גרשום\לע"מ
    22:49
    12.05.24
    יענקל'ה פרידמן 1 Comment on יענק'לה במונולוג מצמרר: "הפעם האחרונה שראיתי את אחותי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשנה ליועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גיל לימון מבהיר במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו כי אף שאסור לו לעסוק ברפורמה המשפטית לרבות במתווה הנשיא לפשרה, מותר לו להתבטא פומבית בנושא שמירה על הסדר הציבורי והרגעת הרוחות.

    "התבטאויות פומביות של ראש הממשלה שעניינן שמירה על הסדר הציבורי והרגעת הרוחות בקרב הציבור, אינן בגדר התחומים עליהם חלות ההגבלות הקבועות בהסדר ניגוד העניינים", כתב לימון.

    מטעמו של ראש הממשלה נתניהו נמסר כי ראש הממשלה לא חיכה למכתב של היועמ״שית כדי לקרוא להרגעת הרוחות. "הוא עושה זאת בהתבטאויות פומביות במשך שבועות ולא נדרש לאישור על כך מאיש. לא יעלה על הדעת שבמדינה דמוקרטית יש מי שחשב שניתן למנוע מראש ממשלת ישראל לקרוא לאחדות ולהרגעת הרוחות, או להשתיק את מי שנבחר רק עכשיו באופן דמוקרטי ומייצג מיליוני אזרחים".

    בתוך כך, ראש האופוזיציה יאיר לפיד הגיב למתקפה של שר האוצר כלפיו: "בצלאל, אתה כבר לא נער גבעות עם פחי בנזין. בתפקידים בכירים עדיף לא להכנס לפאניקה כל כך מהר, ולא להאשים אחרים בנזקים שאתה גורם לא אותי ולא את הממשל האמריקאי.

    וידאו: עידו רימון
    video
    play-sharp-fill

    "מי שרוצה למנוע מלחמת אחים לא מקדם חקיקה חפוזה ואלימה שקורעת את העם לגזרים. אני הראשון שהציע ללכת להדברות אצל הנשיא. במקום לעצור ולדבר אתם רצים בלי ברקסים עם חקיקה מטורפת שפוגעת בכלכלה, פוגעת בבטחון, מרסקת את אחדות העם.

    "במשמרת שלך, בגלל הפעולות שלך, ההיי טק מתפרק והכסף בורח מישראל. אני מציע שבמקום להתעסק כל היום ביצהר ובבג"ץ, תעשה משהו בשביל לרסן את יוקר המחיה כי גם הבוחרים שלך לא גומרים את החודש".

    מוקדם יותר הערב תקף שר האוצר ויו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ': "לפיד הכריז מלחמה נגד מדינת ישראל. הוא לא מסוגל להתגבר על ההפסד בבחירות. אנחנו ממשיכים ולא עוצרים. לא נעצור עד שנביא לתיקון אמיתי של מערכת המשפט".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה כל החמורים פתאום התעוררו, לא נתנו להם זבל וחצי לאכול הבוקר